Lokalny link building to proces integrowania linków z innych stron internetowych do Twojej własnej. Linki zasadniczo działają jako referencje dla Twojej marki, które pająki wyszukiwarek biorą pod uwagę przy określaniu pozycji w SERP, co sprawia, że link building jest niezbędnym elementem lokalnego SEO. Należy pamiętać, że jest to ulica dwukierunkowa – jeśli chodzi o zdobywanie linków, trzeba dać, aby otrzymać. Zacznij od umieszczenia w treści swojej strony internetowej linków wychodzących do renomowanych lokalnych stron internetowych związanych z Twoją branżą.
Jest to dobre dla SEO, ponieważ wyszukiwarki używają linków, aby pomóc im zrozumieć Twój biznes. Więc jeśli tworzysz wysokiej jakości treści zawierające linki wychodzące do wielkich nazwisk z solidnymi referencjami, może to zdziałać cuda dla twojej reputacji. Praca w celu ustanowienia formalnego partnerstwa link za link z innymi lokalnymi stronami internetowymi jest również kluczowa, ponieważ gwarantuje to, że otrzymasz link zwrotny. Plus, jeśli można uzyskać linki z popularnych stron internetowych, może to spowodować wysoki poziom ruchu do Twojej, jak również znacznie zwiększoną świadomość marki. Na wiele sposobów, budowanie swojego link equity jest dobry biznes online.
KORZYSTAJ Z PLATFORM MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Jak zapenia https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/, ostatecznym celem lokalnego SEO jest zwiększenie poziomu jakości ruchu do Twojej witryny, a media społecznościowe mogą być jednym z najlepszych pojazdów do osiągnięcia tego celu. Powinieneś zainwestować większość swoich wysiłków w platformy mediów społecznościowych, które są najbardziej popularne wśród Twojej grupy docelowej. Jednakże, bycie aktywnym na kilku różnych platformach mediów społecznościowych jest ogromnie warte zachodu, ponieważ nawyki użytkowników mogą się szybko zmieniać, a to pozwala na zmianę kierunku działań z łatwością. Plus, wyszukiwarki indeksują i wyciągają wyniki z mediów społecznościowych, więc poprzez aktywną obecność na wielu platformach, będziesz w stanie utrzymać szeroki zasięg online i stale pozostawać na ich radarach.
DODAJ ZNACZNIK SCHEMA
Schema markup jest kod, który można dodać do HTML, aby pomóc pająki wyszukiwarek zrozumieć informacje oparte na lokalizacji (adres, daty, numery telefonów) na swoich stronach internetowych. Zasadniczo, mówi on wyszukiwarkom, co oznacza Twoja treść, a nie tylko co jest w niej napisane. Możesz użyć schematu, aby poprawić jakość wyświetlania Twojej strony w wynikach wyszukiwania, tak aby była ona bardziej użyteczna dla konsumentów. Na przykład, możesz użyć schematu, aby zachęcić wyszukiwarki do włączenia danych takich jak średnia ocena w gwiazdkach (z opinii klientów) jako część wyników wyszukiwania. Jest to cenna informacja, która może zadecydować o tym, czy ktoś kliknie na Twoją stronę, czy przewinie ją dalej.
TWÓRZ LOKALNE TREŚCI
Tworzenie treści, które wiążą się z lokalnymi wydarzeniami, gwarantuje, że tworzysz materiały, które są istotne i trendy wśród ludzi w Twojej społeczności – Twoich docelowych klientów. W normalnych okolicznościach, wydarzenia takie jak lokalne festiwale byłyby doskonałą okazją do przyłączenia się do świętowania, na przykład poprzez pisanie bloga na ten temat lub tworzenie filmów na swoją stronę internetową i kanały mediów społecznościowych. W obecnym klimacie, angażowanie się w lokalne organizacje charytatywne i zbiórki pieniędzy jest świetnym sposobem na zaistnienie i wsparcie lokalnej społeczności. Obecnie, bardziej niż kiedykolwiek, konsumenci kierują swoje wybory w stronę firm, które potrafią udowodnić, że chodzi im o coś więcej niż tylko o zysk – przypomina https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/.
Nie ma znaczenia, czy wydarzenia i treści, które publikujesz, są związane z ofertą Twojej firmy – ważne jest, aby tworząc lokalne treści, udowodnić, że Twoja marka troszczy się o społeczność i jest w nią zaangażowana, a nie tylko w swój własny rozwój. Jeśli uda Ci się pielęgnować tę relację, będziesz w stanie stworzyć silne więzi zaufania z klientami i wzbudzić ich długoterminową lojalność. Aby nadać właściwy ton tego typu treściom w czasie kryzysu, nie należy umieszczać w nich wewnętrznych linków reklamowych i wyciąć zwykłe CTA (Call to Action, np. „zadzwoń do nas”) na końcu – bycie tak altruistycznym, jak to tylko możliwe, poprawi Twoją reputację.